Je pakketje is onderweg...


Ben je op zoek naar informatie over de bezorging van je pakketje met PostNL of bij één van onze winkels, bekijk hier de meest gestelde vragen of selecteer hierboven een onderwerp.

Je kunt je bestelling laten bezorgen op je huis- of werkadres en bij een PostNL-punt. Afhankelijk van de bestelling wordt de verzendwijze geautomatiseerd aangeboden tijdens het bestellen.
We verzenden bestellingen naar je huis- of werkadres in geselecteerde landen binnen de EU:
Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Zweden.
  • De verzending voor NL & BE is gratis als je bestelt met een account.
  • Bestel je zonder account dan zijn de verzendkosten € 4,95.
  • De minimale bestelwaarde is € 24,95.
  • Je kunt maximaal 5 items tegelijk bestellen.
De minimale bestelwaarde is € 24,95. Je kunt maximaal 5 items tegelijk bestellen.

  • Duitsland € 4,95
  • Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Zweden € 7,95
  • Griekenland, Finland, Malta, Liechtenstein € 12,95
We houden je op de hoogte van de verzending met notificaties van PostNL. De status van de verzending volg je via de notificaties of met de PostNL App op je smartphone.
We houden je op de hoogte van de verzending met track & trace informatie van PostNL of één van haar partners. Is je bestelling niet goed te volgen in het betreffende land, stuur dan een e-mail met je bestelnummer naar onze klantenservice, dan zoeken we het voor je uit.
Afhankelijk van de verzendwijze wordt het pakket:
  • Afgeleverd bij de buren (alleen NL)
  • Verzonden naar een PostNL punt bij je in de buurt. Het pakket blijft maximaal 7 dagen beschikbaar bij de ophaallocatie.
Het vervolg van de zending en de locatie, kan je bekijken via de notificaties van PostNL of met de PostNL App op je smartphone.
Bestellingen worden binnen 2 werkdagen verzonden, tenzij het bestelde item een langere levertijd heeft.

Nadat de bestelling is verzonden, is de bezorgtijd in Nederland 1 werkdag. Naar België kan het pakket 1-3 werkdagen onderweg zijn.
Bestellingen worden binnen 2 werkdagen verzonden, tenzij het bestelde item een langere levertijd heeft. Binnen de EU varieert de bezorgtijd van 3-7 werkdagen.
Geen bevestiging van je bestelling ontvangen? Volg de check list:
  • Is je bestelling succesvol afgerond?
  • Is de betaling gelukt en zichtbaar bij je bank of betaaloverzicht?
  • Is de e-mailbevestiging per ongeluk bij ‘ongewenste items / spam / reclame’ in je mailbox beland?

Heb je de check list doorlopen en heb je geen bestelbevestiging of ben je niet zeker dat je bestelling is gelukt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Neem contact op met onze klantenservice. We kunnen afhankelijk van de (status) van de bestelling het adres voor je aanpassen. In sommige gevallen moeten we de bestelling annuleren. Je kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen.
Wij sturen alle track & trace informatie via notificaties van PostNL (of een van haar partners). Als het e-mailadres bij de bestelling niet correct was of er is een storing bij PostNL, kan het zijn dat de track & trace informatie niet is verzonden. Stuur dan gerust een e-mail naar onze klantenservice dan zorgen wij dat je de informatie alsnog ontvangt.
Op het moment dat je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mailbericht wanneer je je bestelling kunt ophalen in de betreffende Nolten winkel.
Als de track & informatie van PostNL niet klopt, telkens een nieuw bezorgmoment aangeeft of de bezorginformatie is niet correct, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zoeken het voor je uit. Bel nooit zelf met PostNL, dit doen wij voor je!

Heel soms raakt een pakket zoek. Wij starten dan een officieel onderzoek bij PostNL. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en doen ons best dit zo snel mogelijk af te handelen.

Heb je na 5 werkdagen nog geen bericht over (de verzending) van je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we het voor je uit.
Tijdens de Sale en feestdagen kan de verzendtijd door drukte bij ons of bij PostNL langer duren dan de reguliere verzendtijden. Houd hier rekening mee en bestel op tijd!

Afgeronde bestellingen kunnen niet meer aangepast worden. Het annuleren van je bestellingen is alleen mogelijk als je bestelling nog niet in behandeling is bij de verzendafdeling.