Stuur ons je vraag of suggestie...


Klanttevredenheid en kwaliteit staan bij Nolten voorop. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop en doen ons best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er onverhoopt iets zijn waar je niet tevreden over bent, laat het ons gerust weten. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Klik hier om de Bezorgen & Ophalen pagina te bezoeken met de meeste gestelde vragen over de verzending van je bestelling.

Klik hier om de Ruilen & Retourneren pagina te bezoeken met de meeste gestelde vragen over de verzending van je bestelling.

Heb je een klacht over een aankoop in één van onze winkels, dan vragen je vriendelijk met je klacht naar de winkel te gaan. Vergeet niet je aankoopbon of een bewijs van betaling op je smartphone mee te nemen. Onze medewerkers helpen je graag verder.
Heb je een klacht over een online aankoop, stuur dan bij voorkeur een e-mail naar service@nolten.nl

Om je sneller verder te kunnen helpen is het handig als je de volgende informatie meestuurt:
  • De naam en het e-mailadres waarmee is besteld.
  • Het bestelnummer (indien beschikbaar).
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht.
  • 1 tot 3 foto’s waarop de klacht goed te zien is.

Wij nemen je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en informeren je doorgaans binnen 1 - 3 werkdagen over het vervolg.

Stuur je klacht over een online aankoop bij voorkeur via e-mail naar service@nolten.nl Voor klachten over een winkelaankoop, vragen we je vriendelijk met je klacht naar één van onze winkels te gaan.

Wil je liever telefonisch contact? We helpen je graag. Maandag t/m vrijdag van 9.00 -17.00 uur. Telefoonnummer: +31 (0)70 338 9366
Indien er bij een klacht over een online bestelling sprake is van een geschil, dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Je kan je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).