Klachten

Klanttevredenheid en kwaliteit staan bij Nolten voorop. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop en doen er alles aan je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er onverhoopt iets zijn waar je niet tevreden over bent, laat het ons gerust weten. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Klacht over winkel aankoop
Heb je een klacht over een aankoop in een van onze winkels, dan vragen je vriendelijk met je klacht naar de winkel te gaan. Vergeet niet je aankoopbon mee te nemen. Een van onze medewerkers helpt je graag verder. De adres- en contactgegevens van onze winkels vind je hier.

Klacht over online bestelling
Heb je een klacht over een online bestelling, stuur dan bij voorkeur een e-mail naar service@nolten.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht en eventueel een foto. Wij nemen je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en informeren je doorgaans binnen 1 - 3 werkdagen over het vervolg.

Wil je liever telefonisch contact met ons opnemen, dan zijn we van maandag tot en met zaterdag van 9.00 -17.00 uur te bereiken op telefoonnummer: +31 (0)70 338 9366.

Indien er bij een klacht over een online bestelling sprake is van een geschil, dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Om te zorgen dat onze website gebruiksvriendelijkheid is, maken we gebruik van cookies. Bekijk de pagina’s voor meer informatie cookieverklaring & privacy verklaring.

Filters